tirsdag 2. november 2010

Månedens bokprat


Tre mandager i høst (den første mandagen i måneden) vil noen av bibliotekets ansatte presentere et utvalg av høstens bøker. En omtale av bøkene blir publisert på denne bloggen i etterkant. Neste bokprat blir
mandag 6. desember
kl.19.00.
Dette er bøkene som blir presentert denne gangen:










Baugstø, Line: Regntid
Oktober 2010









Buxbaum, Julie: Det motsatte av kjærlighet
Schibsted 2010












Egeland, Tom: Fedrenes løgner
Aschehoug 2010










Szabó, Magda: Pilatus
Aschehoug 2010

1 kommentar:

  1. Her var det jo aktivitet og innlegg over ein låg sko! Lukke til vidare med bloggen! Forresten: Viss de nokon gong finn ut korleis ein fjernar dei kvite rammene kring bileta vonar eg de vil seie i frå til meg. Dette slit eg med på min blogg. Der er det mørkare fargar, og dei kvite rammene passar ikkje inn. Har leita meg forderva etter ein stad eg kan endre denne innstillinga!

    SvarSlett